Мръсните хотелски тайни, които персоналът няма да ви каже

Мръсните хотелски тайни, които персоналът няма да ви каже Плащате много пари за хотела, препоръчан от сайтове, приятели и куп други места. Разбира се, че очаквате да получите най-доброто без значение кой сте и как се държите. Вие сте царят, клиентът! Дали? Колкото и лъскава да изглежда една стая, тя крие в себе си доста бактерии, история и капани, които могат да се отразят на почивката и здравето ви. Отношението ви към персонала също се оказва ключово за това колко приятен и безпроблемен ще бъде престоят ви. Вижте защо:

1. Персоналът знае всичките ви тайни
Така че отнасяйте се мило с него, за да си останат скрити. Все пак в хотела сте под 24-часово наблюдение и не забравяйте кой чисти след вас и какво може да открие в стаята ви.

2. За по-големи отстъпки, звънете директно в хотела
Много хора използват сайтовете-търсачки за хотели при избора на почивка. Те рекламират места с конкретни отстъпки, ако поръчате през сайта, ала реално шансът ви да си издействате впечатляващо намаление е по-голям, ако пробвате да звъннете лично в хотела. Хотелите плащат комисионна средно около 25 % на тези сайтове, така че със сигурност ще се спазарите за по-изгодна цена.

3. Внимателно с минибара
Не само, че ви таксуват доста солено за всяка консумирана напитка и храна в него, ала има вероятност и те да са с изтекъл срок на годност. Четете внимателно етикетите!

4. Не сядайте директно върху мебелите
Звучи странно, но не е лишено от логика! Колкото и да са чистени мебелите, по тях са сядали стотици хора (някои и чисто голи), които оставят петна. С времето и чистенето тези петна видимо са заличени от търкане, но микробите и бактериите си седят там.

5. Доверете се на пиколото
Той е вашето момче за всичко! Срещу добър бакшиш и отношение пиколото може да ви намери каквото пожелаете – екстра кърпи, тур гид, химическо чистене дори в малките часове на нощта... дори да ви уреди с по-добра стая!

6. Бъдете любезни с рецепционистите
Те са хората, които знаят кои са най-добрите стаи. И често избират коя да дадат на клиента по лични симпатии. Да, вие имате представа за какво плащате, защото сте видели снимки, но може да се окажете без слънчева светлина (заради северно изложение) с по-малка баня или климатик, който не успява да затопли/разхлади цялото помещение заради лошата си локация.

7. Стойте далече от кофата с лед!
Ползвайте само лед в пликчета. Много от гостите се напиват и ако не успеят да стигнат до банята къде мислите се облекчават? Колкото и да е мит съдът, само си представете какво е минало през него! Ще рискувате ли?

8. Стаята ви не е толкова чиста, колкото изглежда
Истината е, че чистачките минават през десетки стаи на ден. Често те гонят график и с напредването на времето пропускат някои детайли – ъгли, мястото под леглото, первазите и т. н. Идеята е да няма видими петна и мръсотия, а какво излиза ако се вторачите отблизо или разтъркате килима е друг въпрос. Освен това е желателно преди да ползвате чашите или други съдове в стаята задължително да ги измиете с препарат и вода. Персоналът само ги изплаква и забърсва с кърпа набързо, което означава, че всички микроби и бацили си остават по тях.
19.01.2017, 15:59 часа
3719 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha