ПИБ обяви, че посолството на САЩ не е имало сметки в банката, за да ги закрива

ПИБ обяви, че посолството на САЩ не е имало сметки в банката, за да ги закрива Ръководството на Първа инвестиционна банка (ПИБ) днес заяви, че финансовата институция никога не е обслужвала сметки на американското посолство у нас, за да бъдат закрити те от страна на дипломатическата мисия на САЩ в София.
"Посолството на САЩ в България никога не е имало сметки в "Юнионбанк" и впоследствие не е имало сметки в Първа инвестиционна банка. Така че да пишете за "закриване на сметки" е изопачаване на истината", се посочва в съобщение на банката по повод информация на сайта "Биволъ", която бе цитирана от Mediapool.
"Обслужването и събирането на такси за визи, не се извършва от американското посолство у нас", заявиха още от ПИБ.
Преди ден от Биволъ съобщиха, че американското посолство вече изисква таксите за издаване на виза да се плащат в клоновете на банка ДСК. Доскорошните инструкции на сайта на дипломатическата мисия у нас са съдържали номер на сметка в ПИБ, наследник на предишна в МКБ "Юнионбанк", която бе закупена от ПИБ. Сайтът публикува старите изискванията на посолството и дава линк към новите. Изданието смята още, че това е  разграничаване на мисията от ПИБ.
Банката обаче припомня, че работи с множество чуждестранни партньори, част от които са "Ситигруп" (Citigroup Global Markets Limited) - една от най-големите американски компании, Bain&Co - една от двете най-големи американски консултантски компании и Международната финансова корпорация (IFC) към Световната банка.
В петък от ПИБ съобщиха, че са наели "Ситигруп" да им предложи бъдеща стратегия за развитие, включваща привличането и на нови акционери
30.04.2017, 17:43 часа
901 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha