5 съвета как да тренирате, когато е горещо

5 съвета как да тренирате, когато е горещо Пропуснали сте тренировката си, за да се разхладите с розе с приятели в някое приятно заведение. След това, разбира се, съжалявате, осъзнавайки, че скоро ще трябва да се съблечете по бански.За да спортувате и през горещото време, ето няколко съвета, които ще са ви от полза.
1. Вземете горещ душ преди тренировкаДушът преди тренировка не само ви тонизира, но също така охлажда тялото ви, така че да не прегреете, когато температурите са високи. Хубаво е да излезете и с леко влажна коса, която допълнително да ви държи хладно.
2. Носете по-свободни и светли дрехиЗа лятото със сигурност имате нужда от дишащи спортни дрехи или има риск да задържате топлина. Сигурни сме, че го знаете, но избягвайте тъмни цветове и заложете на по-светли нюанси, които не привличат слънцето.
3. Не забравяйте слънцезащитния факторС всяка изминала година слънцето става все по-силно, затова не трябва да пропускате да се мажете със слънцезащитен продукт, който да пази кожата ви от вредните UV лъчи. Имате нужда от 30 фактор или по-висок, но също така консистенцията трябва да бъде лека, за да не запушва порите ви.
4. Започнете да пиете вода още от сутринтаКолкото по-горещо става, толкова повече се потим. Но пиенето на тонове вода точно преди, по време и след тренировка не е достатъчно, за да възстанови течностите, които сте изгубили заради горещото време. Ако знаете, че ще трнирате навън следобед, започнете да пиете достатъчно вода още сутринта, за да може тялото ви да е добре хидратирано. 
5. Съкратете тренировката сиОбикновено тичате по 1 час в парка, но когато температурите започнат да стават все по-високи, е по-добре да скъсите тренировката си или да правите почивки, за да позволите на тялото си да се възстанови, за да не прегреете.
18.06.2017, 16:51 часа
500 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha