Пореден гаф на "Алексиев"! Шофьор на фирмата се държал грубо с майка от Видин и простудил детето ѝ

Пореден гаф на "Алексиев"! Шофьор на фирмата се държал грубо с майка от Видин и простудил детето ѝ Шофьор на автобус на фирма „Алексиев“ по междуградската линия Видин-София е демонстрирал грубо поведение и неуважение към пасажерите. За това сигнализира Кристи Иванова, която пътува с детето си, с надеждата да е последният потърпевш, пише БНР.
Кристи е от Видин, но от няколко години живее в Стара Загора. Често пътува между двата града, като използва услугите на големия автобусен превозвач от Северозапада. 
Преди няколко дни й се налага отново да пътува със сина си. Споделя, че до момента никога не е попадала на грубо отношение от страна на шофьорите. 
"На идване човекът беше много разбран, имаше си нормална температура в автобуса, той въобще не се е правил на интересен, тих е бил."
На тръгване от Видин за София обаче пътуването преминава по доста по-различен начин.
"Аз отидох с триколката на детето и той, както си пушеше цигарата с неговия приятел, започна да ми се кара за това, че искам да сложа триколката в багажното. Помоли ме да я сгъна, но му казах, че няма как да се събере. Обясних му, че върху нея ще си сложа куфара, защото той беше ръчен багаж. Той продължи да си мърмори... Влезнахме, настанихме се и жената, която проверяваше билетите, отбеляза, че не може да се диша в автобуса, но ни каза, че шофьорът ще пусне климатика след като потегли... Предварително автобусът не е работил. Запали го непосредствено преди да тръгнем..."
По думите на Кристи след качването им в автобуса започва и същинският кошмар. Не само за тях, но и за всички пътуващи. 
"Веднага си пусна радиото човекът, в 5:00 часа сутринта, когато всички се надяват да подремнат малко. След потеглянето неговият приятел отиде отпред при него и започнаха да обсъждат хората и багажа им. От пътуващите всеки започна да се оплаква. Мислехме си, че като загрее автобуса, ще пусне и климатика, но не. Минахме вече Арчар, а вътре не се дишаше. Детето ми беше вир вода. Всички бяхме вир вода. Малкият плачеше, беше неспокоен. Отделно хората около мен се възмущаваха и негодуваха, но българска му работа - чакат си някой да отиде и да каже. Нужно ли беше аз, от средата на автобуса, по време на път, да си държа детето и да ида отпред до шофьора? Извиних му се и го попитах няма ли да пусне климатика, защото все пак има малко дете, а и хората, които пътуват са си платили за едни нормални условия на път... Той каза, че ще го пусне, но още докато се връщах, беше започнал да мърмори, как на някой все му е крив пътя и обсъждаха това с неговия приятел... Пусна климатика на максимална степен. Не се чуваше двигателя на автобуса. Духаше леденостудено, а трябваше да го пусне нормално. Ние измръзнахме..."
Вследствие на рязката промяна на температурата в автобуса, синът на Кристи, още преди да пристигнат в Стара Загора, започва да изпитва физически дискомфорт. В малките часове на нощта се налага детето да бъде отведено в спешен кабинет заради 40-градусовата температура, която семейството не може да смъкне с лекарства. 
"Като се прикачихме на следващия автобус, детето вече беше кисело, имаше му нещо, постоянно се въртеше. Аз нямах в себе си "Нурофен" или друго, че да му дам профилактично и щом се прибрахме, той беше много отпаднал. Не можеше да заспи, въртеше се. В един момент просто вдигна много висока температура. Пипнах го, той вреше... Веднага отидохме в дежурния кабинет, където ни изписаха и лекарства... Няма друго нещо, което да го е разболяло. Сигурна съм. Не се е доближавало до други деца и изобщо не е имало никакъв достъп до болни хора..."
Собственикът на транспортната фирма коментира, че към въпросния шофьор не веднъж са подавани оплаквания и неведнъж е бил санкциониран заради нарушения. Поради липса на кадри обаче, освен парични санкции, не се предприема нещо по-сериозно, като например отстраняване от длъжност. 
Собственикът на фирма „Алексиев“ поднесе извиненията си към майката и подчерта, че заради отношението си, шофьорът ще бъде санкциониран за пореден път, но това, по думите му, не е гаранция за нормализиране на отношението му към пътниците и занапред. 
27.07.2023, 16:53 часа
3136 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha