Клиент платил 5 лв. за "нищо - 1 час" в заведение

Клиент платил 5 лв. за "нищо - 1 час" в заведение По инициатива на министъра на туризма Николина Ангелкова започва проверка за категоризацията на заведение в град Харманли, за което клиент твърди, че е получил сметка за престой без консумация. Това съобщиха от пресцентъра на министерството.
Според сигнала, подаден до Министерство на туризма, на 15 август 2017 година посетителят е платил 5.00 лв. за "нищо – 1 час", както е отбелязано на касовата бележка, приложена към сигнала. От сметката се вижда, че от кафе-сладкарница "Оскар" са поискали сумата в 22.25 часа.
Министерство на туризма незабавно е сезирало Комисията за защита на потребителите и Национална агенция по приходите за последваща инспекция на заведението.
Министерство на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: [email protected]
23.08.2017, 08:04 часа
1095 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha