Община Мездра си търси административен директор

Община Мездра си търси административен директор Община Мездра обявява конкурс за длъжността Директор на дирекция „Административно обслужване“ в общинската администрация.
Мераклията да отговаря на изискванията от Закона за държавния служител; да има придобита образователна степен „Магистър“; да има най-малко 4/четири/ години професионален опит или присъден най-малко III младши ранг на държавен служител.  Специфично изискване е, че кандидатите трябва да отговарят на изисквания от Закона за счетоводството.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите са умения за работа с MS office, Word, Excel, Internet, счетоводен софтуер, правно-информационни продукти и др.; познания в нормативната уредба, касаеща длъжността; управленска компетентност; работа в екип и комуникативна компетентност.
Директорът на дирекцията подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на Кмета на общината, като за целта ръководи,  включително планира, организира, контролира, координира; отчита административно-правната, информационна и финансово-счетоводната дейност на община Мездра и изпълнява в съответствие с действащата структура на Общината функциите на главен счетоводител.
Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността е 510.00 лв.
Конкурсът ще се състои от тест и интервю.  Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в конкурса са заявления за участие в конкурса са:
- Декларация от лицето  съгласно чл. 17 ал. 2 т. 1 от НПКДС;
- Заверено копие от документ за придобита образователна степен;
- Заверено копие от документ, удостоверяващ професионален опит или придобит ранг като държавен служител (при наличие на такъв);
- Заверено копие от документ за самоличност;
- Професионална автобиография;
- Заверени копия на дуги документи – за компютърни умения, сертификати и др. (при наличие на такива).
Документите следва да бъдат представени в запечатан плик на адрес: община Мездра, п.к. 3100, ул. „Христо Ботев“ No 27 в Център за информация и административни услуги, гише „Деловодство“ в срок: до 10 дни от датата на публикуване на обявлението (в случай, че крайният срок изтича в неработен ден – срокът изтича в първия работен ден след него).
Документите се подават лично от кандидата или чрез упълномощен представител.
20.02.2018, 09:34 часа
1413 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha