Община Лом търси персонал за социален комплекс за интеграция на ромите

Община Лом търси персонал за социален комплекс за интеграция на ромите
Община Лом обяви колкурс за 9 свободни работни места в „Интегриран комплекс от услуги за приобщаване и овластяване на ромите в община Лом“
 
Изисквания за заемане на длъжностите:
  1. Управител на Интегриран комплекс за услуги – 1 работно място
1.1 Кратко описание на длъжността: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност и работа в интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Организира и контролира предоставянето на интегрираните услуги в четирите направления: социални услуги, образователни услуги, услуги по заетост и здравни услуги, както и мобилната работа на ИКУ;  Изготвя Правила, Инструкции, Регистри и др. вътрешни документи, свързани с  организацията на дейността и ръководството на интегрирания комплекс и др.
1.2 Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: висше образование, степен: бакалавър или магистър;
- Професионално направление: социални или хуманитарни дейности, икономика;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
  1. Експерт социални услуги/социален работник – 1 работно място.
2.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите по социална  работа в интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Проучва индивидуалните потребности на лицата от целевите групи, мотивирани за включване и насочване към подходящите за тях дейности в комплекса от услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им; Предоставя индивидуални и групови  консултации; Поддържане на  регистри с база данни на потребителите за предоставените им услуги и други документи, съгласно изискванията на ПО и др.
2.2. Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: висше образование,  бакалавър или магистър;
- Професионално направление: социални  дейности;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
  1. Психолог – 1 работно място.
3.1.      Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите по психологическа подкрепа и кариерно развитие в интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Участва в изготвяне на оценка на потребностите на потребителите, ползващи интегрираните услуги; Провежда индивидуални психологически консултации с потребителите на ИКУ, в зависимост от техните потребности; Провежда групови психологически консултации с потребителите, свързана с развитие на социални компетентности (справяне с конфликтни ситуации, развитие на комуникативни умения и др. в зависимост от нуждите и интересите на потребителите) и др.
3.2.      Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: висше образование, степен:  бакалавър или магистър;
-Професионално направление: психология;
-Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
-Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
  1. Трудов медиатор - 2 работни места.
4.1.      Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите свързани с идентифициране, достигане до и активиране на неактивни лица и младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда“ (ДБТ)   в Интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Планира, организира, координира и изпълнява процеса по идентифициране на минимум 200 неактивни лица и младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ; Изготвяне на индивидуални планове на лицата и младежите за кариерно развитие; Осъществяване на дейности за мотивация и подкрепа в търсене на работа и др.
4.2.      Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: средно;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
  1. Образователен  медиатор – 2 работни места.
5.1.      Кратко описание на длъжността: Осъществява посреднически дейностите  между семействата, местните общности,  учениците  и училището, като съдейства за обхващане в училищното образование на учениците от ромската общност в образователните институции и пълноценното включване на  родителите и местната общност в развитието на образованието, социализацията и интеграцията; Осъществява дейности по наставничество и менторство на младежи от целевата група по проекта;  Планира, организира, координира и изпълнява процеса на посредничество на минимум 60 деца от първи до седми клас, които са в риск от отпадане от образователната система и др.
5.2.      Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: средно;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
 
  1. Професионален консултант/Експерт „Клуб работа“ – 0,5 работно място
6.1.      Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите свързани с идентифициране на лица от целевата група по проекта, които да се включат за участие в „Клуб Работа“, консултиране и подкрепа; Планира, организира, координира и изпълнява процеса по идентифициране на минимум 60 неактивни лица и младежи, които да участват в дейностите на „Клуб Работа“; Изготвя  индивидуални планове на лицата и младежите за кариерно развитие; Провежда индивидуални и групови консултации с лицата и младежите и др.
6.2.      Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: висше образование – степен бакалавър или магистър;
- Професионално направление: Хуманитарни дейности; Икономика;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
  1. Юрист – 0,5 работно място
7.1.      Кратко описание на длъжността: Предоставяне на правни консултации на целевата група по проекта в Интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/ за техните права и отговорности; Провеждане на индивидуални и групови правни  консултации с лицата и младежите; Поддържане на  регистри с база данни на потребителите за предоставените им услуги и други документи, съгласно изискванията на ПО; Предоставяне при необходимост на юридически консултации на екипа на ИКУ и др.

7.2.      Минимални изисквания за заемане на  длъжността:
- Образование: висше; степен- магистър;
- Професионално направление: Право
- Допълнителни изисквания: юридическа правоспособност; компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.

IV. Място и срок за подаване на документите за участие в подбора:
Документите за участие в подбора се приемат в запечатан плик в деловодството на Община Лом – гише № 3, ул. „Дунавска“ № 12. Краен срок за подаване: 21 октомври
          
 V. Разглеждане на документите на кандидатите ще се проведе на  24 октомври от 10 часа

Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати, както и други съобщения свързани с подбора се обявяват на таблото за обяви и съобщение в сградата на Община Лом и на www.lom.bg на 25 октомври

  VI. Събеседване  с допуснатите кандидати ще се проведе на  26 октомври от 10 часа в Заседателната зала на Община Лом – етаж 3.
 
05.10.2022, 16:55 часа
1418 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha