- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
2.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите по социална работа в интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Проучва индивидуалните потребности на лицата от целевите групи, мотивирани за включване и насочване към подходящите за тях дейности в комплекса от услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им; Предоставя индивидуални и групови консултации; Поддържане на регистри с база данни на потребителите за предоставените им услуги и други документи, съгласно изискванията на ПО и др.
2.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
3.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите по психологическа подкрепа и кариерно развитие в интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Участва в изготвяне на оценка на потребностите на потребителите, ползващи интегрираните услуги; Провежда индивидуални психологически консултации с потребителите на ИКУ, в зависимост от техните потребности; Провежда групови психологически консултации с потребителите, свързана с развитие на социални компетентности (справяне с конфликтни ситуации, развитие на комуникативни умения и др. в зависимост от нуждите и интересите на потребителите) и др.
3.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше образование, степен: бакалавър или магистър;
-Професионално направление: психология;
-Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
-Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
- Трудов медиатор - 2 работни места.
4.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите свързани с идентифициране, достигане до и активиране на неактивни лица и младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда“ (ДБТ) в Интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/; Планира, организира, координира и изпълнява процеса по идентифициране на минимум 200 неактивни лица и младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ; Изготвяне на индивидуални планове на лицата и младежите за кариерно развитие; Осъществяване на дейности за мотивация и подкрепа в търсене на работа и др.
4.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
- Образователен медиатор – 2 работни места.
5.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява посреднически дейностите между семействата, местните общности, учениците и училището, като съдейства за обхващане в училищното образование на учениците от ромската общност в образователните институции и пълноценното включване на родителите и местната общност в развитието на образованието, социализацията и интеграцията; Осъществява дейности по наставничество и менторство на младежи от целевата група по проекта; Планира, организира, координира и изпълнява процеса на посредничество на минимум 60 деца от първи до седми клас, които са в риск от отпадане от образователната система и др.
5.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
- Професионален консултант/Експерт „Клуб работа“ – 0,5 работно място
6.1. Кратко описание на длъжността: Осъществява дейностите свързани с идентифициране на лица от целевата група по проекта, които да се включат за участие в „Клуб Работа“, консултиране и подкрепа; Планира, организира, координира и изпълнява процеса по идентифициране на минимум 60 неактивни лица и младежи, които да участват в дейностите на „Клуб Работа“; Изготвя индивидуални планове на лицата и младежите за кариерно развитие; Провежда индивидуални и групови консултации с лицата и младежите и др.
6.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше образование – степен бакалавър или магистър;
- Професионално направление: Хуманитарни дейности; Икономика;
- Допълнителни изисквания: компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
- Юрист – 0,5 работно място
7.1. Кратко описание на длъжността: Предоставяне на правни консултации на целевата група по проекта в Интегрираният комплекс за услуги /ИКУ/ за техните права и отговорности; Провеждане на индивидуални и групови правни консултации с лицата и младежите; Поддържане на регистри с база данни на потребителите за предоставените им услуги и други документи, съгласно изискванията на ПО; Предоставяне при необходимост на юридически консултации на екипа на ИКУ и др.
7.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; степен- магистър;
- Професионално направление: Право
- Допълнителни изисквания: юридическа правоспособност; компютърна грамотност- MS Office, Internet;
- Личностни качества: умения за работа в екип, комуникативност, организационни умения.
IV. Място и срок за подаване на документите за участие в подбора:
Документите за участие в подбора се приемат в запечатан плик в деловодството на Община Лом – гише № 3, ул. „Дунавска“ № 12. Краен срок за подаване: 21 октомври
V. Разглеждане на документите на кандидатите ще се проведе на 24 октомври от 10 часа
Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати, както и други съобщения свързани с подбора се обявяват на таблото за обяви и съобщение в сградата на Община Лом и на
www.lom.bg на 25 октомври
VI. Събеседване с допуснатите кандидати ще се проведе на 26 октомври от 10 часа в Заседателната зала на Община Лом – етаж 3.