Община Враца си търси юрисконсулт, вижте какви са условията
Община Враца си търси юрисконсулт, научи агенция BulNews. Вакантната позиция е в дирекция "Правни дейности и обществени поръчки" към местната администрация.
Основната цел на длъжността е да осъществява процесуално представителство по съдебни дела, по които страна е Община Враца. Бъдещият служител трябва да осъществява текущи правни консултации по въпроси от дейността на администрацията. Юрисконсултът изготвя заповеди, протоколи, писма, становища и справки. Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в стая № 16 на Община Враца.
Минималният размер на основната заплата, определена за длъжността е 780, като точният размер се определя съгласно Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила на Общинска администрация Враца, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на кандидата.
Изискваната минимална степен на завършено образование е магистър по „Право“, с придобита юридическа правоспособност. Кандидатите трябва също така да имат познания в областта на местното самоуправление и местната администрация, да познават действащото законодателство, да притежават аналитична компетентност, да са ориентирани към резултати, да са комуникативни и да умеят да работят в екип.
Подборът ще се проведе на няколко етапа. Одобрените по документи кандидати ще преминат тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, а преминалите ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатстването се извършва в срок до 15 февруари, включително.
02.02.2023, 08:36 часа
1420
1