Жесток удар по мобилните оператори: Ако оспорваш сметка, не си длъжен да я плащаш

Жесток удар по мобилните оператори: Ако оспорваш сметка, не си длъжен да я плащаш Ако оспорваш сметка с мобилен оператор, не си длъжен да я плащаш. Също така трябва да можеш да ползваш услугите по договор до произнасяне по казуса. Това важно условие разкри директорът на Агенцията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
„Имаме такава практика и произнасяне от съда. Добре е да се знае това. При проблем с телефон в гаранция, който е в първите 6 месеца, търговецът трябва да докаже какво е станало с апарата, а не клиентът“, добави той.
Шефът на агенцията разкри още, че една от най-често срещаните нелоялни практики е свързана с 4G интернета, който ти гарантира определени мегабайти. „В последствие се оказва, че въпросните мегабайти са само при договор за 2 години. Тук има и друга лоша практика. Когато влезеш в интернет, всяко влизане реално е някакви килобайти, а се таксува мегабайт. Така бързо свършва лимитът от договорения мобилен интернет“, разказа още Маргаритов.
Той за пореден спомена, че вече при два от мобилните оператори у нас договорът може да бъде прекратен с плащането на 3 сметки, без значение колко остава до края на контракта.
26.09.2016, 09:33 часа
293969 15
Коментари

OleleMalele

14.08.2017, 17:45 часа
Всичко това ми изглежда жалко, дами и господа съдебни заседатели. Големият пробив: само три сметки напред плащаш и си фрий... Алоууу, събудете се, бе! В цивилизацията отдавна това са отживелици. Никъде не те обвързват с договор

ЕЛКА ПАРХОМЕНКО

28.05.2017, 18:30 часа
ПОТРЕСЕНА СЪМ ОТ ВИВАКОМ,МАЛКО Е ДА СЕ КАЖЕ ОТВРАТЕНА.НЕ СЪМ В БЪЛГАРИЯ В МОМЕНТА.ДОГОВОРА МИ СВЪРШИ И ТЕ СИ ГО ПОДНОВИХА АВТОМАТИЧНО,НО С 4-5 ЛЕВА ОТГОРЕ.СЕГА ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ НЕ ЖЕЛАЯТ ДА МИ ПРЕКРАТЯТ ДОГОВОРА-САМО ЛИЧНО ИЛИ С ПЪЛНОМОЩНО ОТ НЯКОЙ,А АЗ ТАКОВА НЕ СЪМ ОСТАВИЛА.ТА ТАКА-АЗ НЕ ПЛАЩАМ-ТЕ СПИРАТ И ТЕЛЕВИЗИЯ И ИНТЕРНЕТ,НО СМЕТКАТА ВЪРВИ....Е НАПРАВО МИ ИДВА ДА СЕ ВЪРНА С ТАНК И ДА ГИ ИЗРАВНЯ СЪС ЗЕМЯТА ТИЯ НЕНАЯЛИ СЕ МОШЕНИЦИ

ПЕШО МЪКАТА

28.05.2017, 18:30 часа
АЗ СЪМ НА ВАУЧЕР КЪМ МТЛ ОТ НАЧАЛОТО ИМ ОЩЕ И ТОГАВА СЕ ЗАРЕЖДАШЕ КОГАТО ТИ СВЪРШАТ ПАРИТЕ, ПОСЛЕ ГО НАПРАВИХА ВЕДНЪЖ ГОДИШНО И ПО-ПОСЛЕ НА ТРИ МЕСЕЦА, НЕ СИ ПОЛЗВАМ ТЕЛЕФОНА, НО ГО ЗАРЕЖДАМ, ЗАЩОТО НАТРУПАНИТЕ ОКОЛО 60ЛВ. ИЗГАРЯТ! ПИТАМ АЗ ТОВА НЕ Е ЛИ ИЗНУДВАНЕ, СЪЩОТО Е И С ГРАЖДАНСКАТА ОТГОВОРНОСТ МНОГО ХОРА НЕ СИ КАРАТ КОЛИТЕ ЗИМАТА, НО СА ДЛЪЖНИ ДА ПЛАЩАТ ЗА ЦЯЛА ГОДИНА, НА ТОВА МУ ВИКАМ КРАДЛИВА ДЪРЖАВА! УЖ Е ДЕМОКРАЦИЯ, ПЪК ТЕ ТЕ ИЗНУДВАТ КАКТО ИМ ДОЙДЕ НА УМА, АКО ИМАТ ТАКЪВ! ИСКАМ ДА СЕ ОТКАЖА ОТ МТЛ, НО НЕ МИ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ, ТОВА ПЪК Е ЗАКРЕПОСТЯВАНЕ И В КАКВА ДЪРЖАВА ЖИВЕЕМ ?

Доби

28.05.2017, 18:30 часа
Всички мобилни оператори са еднакви! Нямат разлика! Бях години наред на Глобул,но нямах обхват извън града! Прехвърлих се на Виваком,като беше прехвален,че където и да си имат покритие! И какво се случва?! На разстояние от 26 км от града в който живея, нямам никакъв обхват и съм принудена да обикалям цялата улица,за да търся как да се свържа! Обаждах се поне десет пъти на оператор и отговора беше един и същ и дразнещ по един и същи начин! Как и защо трябва да си плащам сметката,след като аз плащам за услуга,а реално услуга не получавам?! Време е наистина да откажа да плащам и тогава да видя,кой ще застане зад гърба ми г-н Маргаритов и ,ще получа ли някаква защита? С най голямо удоволствие,ще се откажа да ползвам услугите им! Кога най накрая,ще се приеме суров закон? Кога,ще се спрат тези мобилни кражби,от хората?! Ще се застъпи ли някой,за всички потърпевши?

grabber

28.05.2017, 18:30 часа
abe hora kak moje da se vrazvate na tezi kolektorski firmi koito izkopuvat zadaljeniq i 4rezshantaj sistemen tormoz po telefona zaplahi i tem podobni tehni metodi vi prinujdavat da platite nqkakva suma ako ne cqlata ,i po tozi nachin s vnasqneto na nqkakva vnoska zapochvat da se nachislqvat lihvi,i po tozi nachin sami se vkarvate v kapana na tezi reketiorcheta i veche sami se zadaljavate da platite s vnasqneto na nqkakva suma kato vnoska,zadaljeniqta imat 3g davnost ako prez tezi 3g ne vnesete nito stotinka zadaljenieto otpada no ako v ramkite na edna kalendarna godina vi potarsqt tozi srok se podnovqva potarsqt li vi na parviq den sled iztichaneto na parvata godina zadaljenieto e v kanala ,i az imah da im davam 270 lv poneje sprqh da im plashtam i mi nachisliha smetki za 8 meseca zapochnaha dame tarsqt da me zaplashvat no vajnoto e da ne se poddavate na shantaja prosto tovasa im metodite,no balgarite kato chuqt sadiq izpalnitel i konfiskaciq na imushtestvo se plashat poneje sa pridobivali vsichko s mnogo trud i lishenie i si plashtat a prosto trqbva da se informirat dori i dane e s advokat v dneshno vreme ima i-net pishite v google konkreten vapros i shte vi izleze gotov otgovor i to bezplatno.Mislete malko s tezi glavi hora za tezi pari rabotite s meseci(za jalost)

Гледайте си работата

28.05.2017, 18:30 часа
На всякъде и за всичко ни изнудват. Зареждаш в Мл телефона си с ваучер за 6-10 и т,н. лева и докато кажеш добро утро на жената ти удържат 2,50 лв. Защо? Кой им дава това право? Клиентите не искат подобни далавери!

пиянде

28.05.2017, 18:30 часа
Има и нещо друго - Ако човек пътува и понеже мобилната мрежа е много "качествена" мобилната връзка ще пада често. След всеки реконект се започва с нов мегабайт. И се оказва че едно пътуване с включена мобилна мрежа може да ви изразходи целия лимит . За това и спрях да ползвам Бг оператори

Богомил АВРАМОВ-ХЕМИ

28.05.2017, 18:30 часа
А ЗАЩО ИМЕННО - ТРИ СМЕТКИ!?! ЕДНА - В ПОВЕЧЕ - МУ Е ДОСТАТЪЧНО!?! КАКВИ СА ТЕЗИ КИЛОМЕТРИЧНИ ДОГОВОРИ - ОБВЪРЗВАЩИ ИЙХАЛЕТО - ЗА ЕДНА НЕКАЧЕСТВЕНА УСЛУГА!?! АМИ ОПЕРАТОРИТЕ СИ ПИШАТ СМЕТКИ В АВАНС - И!?! - КОЙ ВИДЯЛ-КОЙ НЕ - ПЛАЩАЙ НАРОДЕ!?! ЗА 15.00 ЛЕВА ДОГОВОР - ОЩЕ НА ПЪРВАТА СМЕТКА ПЛАТИХ 27.00 - ПА ЕДНИ ОБЯСНЕНИЯ - ПА ЕДНО ЧУДО!?! АЛО - ДОКОЛКО Е ПРАВОВА НАСТОЯЩАТА НИ ДЪРЖАВИЦА!?!

ani

28.05.2017, 18:30 часа
mojeli ot po visoka taksa da slezem na po malka taksa obysnihami 4e nemoje i imam telefon na izplashtane kak da spra telefona da nego polzvam

Димитрова

28.05.2017, 18:30 часа
Преди 10 месеца си купих смартфон с 2 сим карти-и двете на МТЕЛ.Поставяйки сим картите по никакъв начин не съм ползвала мобилен интернет,защото и в къщи и на работа имам достъп до стационаран такъв.В един прекрасен ден получавам смс на единия номер,че имам сметка от 70 лв.в повече отколкото плащам години наред.Не минаха няколко дни и от другия номер ми изпратиха приблизително същата сума за плащане.Помислих,че вероятно има грешка и докато се усетя последва нов смс за първия номер със следваща сметка.Потърсих информация от оператора ,а оттам ми отговориха,че настройките на смартфона са автоматични и грешка в сумите няма-дължа парите.Написах Жалба до Комисията за защита на потребителите,която аз самата трябваше да търся по номер и да издирвам в кой точно офис на Комисията е заведена.Беше лято,а през лятото чиновниците от Комисията са в отпуск-звънях всеки ден по няколко пъти,за да ми отговорят чак след още около месец,че жалбите отиват от тях в Комисията за съобщения и, че отговорът няма да е в мой интерес,защото въпреки,че изрично не съм заявила доставка на мобилен интернет в Договорът подписан между МТЕЛ и мен било записано,че ще ми го доставят.Разбирах вече ,че е било безмислено загубено време и надежди,че Комисията за защита на потребителите ще ми помогне.Чиновникът си е чиновник....в България или персоналът ще е в отпуск,някой може да е написал отговор,ама може да не го е изпратил...Чиновниците в България са заети,но не с въпросите на нас гражданите,те си имат някакви техни ангажименти!!!Последваха обаждания от колекторска фирма,която ми разясняваше как заради около 200лв. не си заслужава да се главоболя с дела и съдия-изпълнител.Познайте какво бях принудена да направя-платих естествено!Така,че тези приказки на Главния чиновник даващ акъл по-горе не на всеки магат да са от полза-друго е като се обадят колекторите!!!
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha