Внимание, мъже! BMW-то вдига акциите сред жените

Внимание, мъже! BMW-то вдига акциите сред жените Колите играят важна роля по време на свалка, сочи проучване на изданието Minute Autо, цитирано от AutoMedia.bg. Според данните от проучването, собствениците на автомобил от марката BMW имат най-голям шанс на съблазнят жена. На второ място са притежателите на Mercedes-Benz, а на трето – тези на Audi. Марките Aston Martin и Ferrari заемат по-задни позиции на четвърто и пето място.
Според резултатите от допитването 76% от хората са правили секс в автомобил. В анкетата участвали 705 мъже и 753 жени.
87% от анкетираните заявили, че са се целували в автомобил, а общите резултати показали значимостта на автомобила в евентуалното осъществяване на сексуален контакт. Така например, според резултатите от теста, жените често съдят мъжете по техния автомобил - 82% от респондентите от женски пол твърдят, че има по-голяма вероятност да се впечатлят от партньор с красив автомобил.
74% от мъжете също признават, че оценяват партньора си по неговия автомобил. От Minute Auto поясняват, че 88% от жените избягват собствениците на тунинговани автомобили, а част от проекта на изданието включва и създаването на списък с най-“сексуалните“ автомобилни марки.
16.02.2017, 14:36 часа
764 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha