Община Мездра обяви конкурс за директор

Община Мездра обяви конкурс за директор Община Мездра обяви конкурс за директор на дирекция „Административно обслужване“, научи BulNews.bg. В задълженията на бъдещия служител влиза подпомагането и осигуряването на правомощията на кмета на общината. Спечелилият поста кандидат ще ръководи, планира, организира, контролира, координира отчита административно-правната, информационна и финансово-счетоводната дейност на община Мездра. Той ще трябва да изпълнява в съответствие с действащата структура на общината функциите на главен счетоводител.
Изискваната минимална степен на завършено образование е „магистър“ III младши ранг с минимум 4 години професионален опит. Допълнителните умения и квалификации, които са необходими за изпълнението на служебните задължения, са работа с MS office, счетоводен софтуер, правно-информационни продукти и др. Ще трябва да има познания в нормативната уредба, управленска и професионална компетентност и други.
Минималният размер на основната заплата е 510 лева, като той се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия кандидат.
Конкурсът ще се проведе на два етапа – решаване на тест и интервю. Крайният срок за подаване на документи е 11 юни.
08.06.2018, 08:25 часа
1129 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha