Общинският съвет възложи на управителя на МБАЛ - Мездра да прекрати договора за наем, сключен със „Ресайкъл Груп“

Общинският съвет възложи на управителя на МБАЛ - Мездра да прекрати договора за наем, сключен със „Ресайкъл Груп“ Общински съвет - Мездра допълни т. 2 от свое Решение №61/ 27.02.2020 г., с което разреши и даде съгласие за провеждане на публичен търг за отдаване под наем на недвижим имот - сграда с идентификатор 47714.500.363.8 по Кадастрална карта и кадастрални регистри на Мездра, реализирана в общински имот УПИ I, пл. №363, кв. 17 по действащия ПУП-ПРЗ на Мездра, като в решението беше добавен следния текст: „при следните условия: за извършване на производствени и търговски дейности, несвързани със събиране, третиране и съхранение на отпадъци”.
Същевременно местният парламент възложи на бившия вр. и. д. управител на „МБАЛ - Мездра“ ЕООД д-р Петьо Вълчев да представи писмени обяснения за поставеното в търга условие за използване на имота за „всестранни и производствени дейности по обработка на опасни отпадъци“ и защо не уведомил за това ОбС.
ОбС възложи на управителя на мездренската болница да прекрати договора за наем, сключен със спечелилия търга - „Ресайкъл Груп“ ООД - София.
С друго свое решение ОбС възложи на кмета на община Мездра да предприеме всички правни и фактически действия по прекратяване на три търговски дела, водени между Община Мездра и „Галчев Инженеринг“ ЕООД - София, по реда на съдебната спогодба и с оглед предотвратяване натрупването на още суми за лихви по делата в тежест на Община Мездра, като отношенията между двете страни бъдат уредени при финансови параметри по отношение на размера средства, дължими от Община Мездра, неповече от предложените суми, заложени в Предложение за спогодба, направено от „Галчев Инженеринг“ ЕООД, а именно 786 678,92 лв.
ОбС прие годишен доклад на финансовия контрольор в „МБАЛ - Мездра“ ЕООД Пламен Велков относно предварителен контрол на приходни и разходни документи, одобряване и отхвърляне на предложения за поемане на задължения и извършване на разходи и сравнителен (икономически и финансов) анализ на дейността на дружеството през 2019 г.
Във връзка с липсата на верифициране от страна на Управляващия орган на разходите, направени от Община Мездра по проект за саниране на многофамилни жилищни сгради по ОП „Региони в растеж“, сключен през 2016 г. и финансирани с кредит от Фонд „ФЛАГ“ ЕАД, беше удължен със 7 месеца - до 25.12.2020 г., срокът за погасяване на кредита.
Приети бяха нова Наредба за реда и условията за отглеждане на селскостопански животни и домашни любимци на територията на община Мездра и отчет за дейността на „Екопроект“ ООД - Враца за първото тримесечие на тази година.
                     
 
04.05.2020, 12:28 часа
852 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha