Община Видин обяви 2 апетитни свободни работни места, вижте какви са те

Община Видин обяви две свободни работни места, научи агенция BulNews.
Двете позиции са в звено Специализирана администрация, отдел "Управление, придобиване и разпореждане с общинска собственост и жилищен фонд".
За едното работно място се търси Старши експерт, а за другото Началник на отдел. За двете позиции се изисква висше образование със степен Бакалавър, с предпочитани специалности „Право“ или „Публична администрация“.
Длъжността Старши експерт "Общинска собственост" изисква от кандидатите участие в изготвянето на доклади, анализи, становища, преписки, експертизи и оценки. Привеждат в изпълнение решенията на ОбС и заповедите на кмета, касаещи общинската собственост. Координират и участват в разработването на периодични анализи относно дейностите в отдела. Изготвят договори за наем и разрешителни за тротоарно право. Подготвят, организират и провеждат търгове за продажба и отдаване под наем.
Бъдещите кандидати ще се сблъскват и с изготвяне и въвеждане на адекватна нормативна и поднормативна уредба, която да бъде съобразена със спецификата на общинската собственост в Община Видин.
Компетенциите, които бъдещите служители трябва да притежават за ръководната позиция са: компютърни умения, усет за управление, ориентация към резултати, комуникативна компетентност, умение за работа в екип и дигитална компетентност.
Минималният размер на основната заплата стартира от 630 лв.
Кандидатите за позиция Старши експерт в отдела трябва да притежават аналитична компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, умение за работа в екип, фокус към клиента, дигитална компетентност и познаване на нормативната база, регламентираща дейността. Основната заплата стартира от 610 лв.
Документите и за двете позиции се приемат в сградата на общината във Видин до 17 часа на 14 септември.
09.09.2020, 08:27 часа
3572
0