Meta финансира кампания срещу TikTok

Meta финансира кампания срещу TikTok Компанията майка на Facebook Meta, плаща на една от най-известните консултантски фирми в САЩ, за да проведе кампания имаща за цел пораждане на недоверие към един от най-големите конкуренти на компанията - TikTok, съобщава доклад на The Washington Post.
Изданието посочва, че компанията Targeted Victory е изпратила писма до редактори в големи местни и регионални вестници в цялата страна, в което съобщава „че докато Meta е текущата боксова круша, TikTok е истинската заплаха, особено, защото е чуждестранно приложение, което е номер 1 в споделянето на данни, които тийнейджърите генерират“, съобщават The Post на база имейл, получен до тях.
„Вярваме, че всички платформи, включително TikTok, трябва да бъдат проверени, съответстващо на нарастващия им успех“, каза говорителят на Meta Анди Стоун.
От своя страна, говорител на TikTok каза, че компанията е „дълбоко загрижена“ за „разпращането на съобщения в местните медии за предполагаеми тенденции, които не са открити в платформата“.
Новината за решението на Facebook да наеме фирмата идва само няколко седмици след като компанията обяви, че губи потребители за първи път в своята 18-годишна история. В неотдавнашния отчет за печалбите на Meta се казва, че активните потребители на Facebook са намалели с почти 500 000 в края на миналата година.
През последните няколко години Facebook беше обект на критика от Конгреса за предполагаемо държане на незаконен монопол в индустрията на социалните медии. По време на изслушване през 2020 г. с технологични изпълнителни директори, включително Марк Зукърбърг.
31.03.2022, 13:55 часа
506 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha