Община Враца търси началник на отдел
Община Враца обяви конкурс за държавен служител за длъжността „Началник отдел Обществени поръчки“ в администрацията си, научи BulNews.bg.
Мераклиите за поста трябва да отговарят на условията за държавния служител, да имат придобита образователна степен „бакалавър”, както и най-малко 4 години професионален опит. С предимство ще се ползват кандидатите с допълнителни умения и квалификации като работа с MS office - Word, Excel, Internet, правно-информационни продукти и други. Познанията в областта на местното самоуправление и местната администрация също ще се взема под внимание.
Минималният размер на основната заплата е 680 лева, поясняват от администрацията.
Основната цел на началника е да отговаря за организацията, ръководството, координацията и контрола на работата в отдел „Обществени поръчки“ и за дейностите, които са определени в съответствие със специалните законови и подзаконови актове, както и утвърдени от общинския съвет и кмета на общината правилници, наредби, разпореждания, заповеди и решения.
Кандидатите могат да подават документи до 15 февруари.
26.01.2017, 08:20 часа
3024
3