Община Мездра обяви свободно работно място за ръководител на звено за вътрешен одит

Община Мездра обяви свободно работно място за ръководител на звено за вътрешен одит Община Мездра обяви конкурс за свободно работно място за ръководител на звено за вътрешен одит, съобщиха от местната администрация.

1. Длъжност, звено, административна структура: „Ръководител на звено за вътрешен одит“ при Общинска администрация - Мездра. 
2. Място за изпълнение на длъжността: Община Мездра. 
3. Кратко описание на длъжността „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ“ по длъжностна характеристика: 
• Ръководи дейността по вътрешен одит на всички структури, програми, дейности и процеси в Община Мездра в съответствие с разпоредбите на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Международните стандарти за професионална практика на вътрешните одитори, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от Министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор. 
• Планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на вътрешния одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор. 
• Изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техники, вида и обема на проверката. Дава на кмета на общината независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол. Оценява процесите за идентифициране, оценяване и управление на риска, въведени от кмета на общината, проверява и оценява съответствието на дейностите със законодателството, вътрешните актове и договори, надеждност и всеобхватност на финансовата и оперативната информация, създадената организация по опазването на активите и информацията, ефективността и икономичността на дейностите, изпълнението на задачите, договорите, поетите ангажименти и постигането на целите. Консултира кмета на общината по негово искане, като дава съвети, мнения, обучения и др. с цел да се подобрят процесите на управление на риска и контролът, без да поема управленска отговорност за това. 
4. Изисквана минимална степен на завършено образование: магистър. 
5. Години професионален опит - най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит. 
6. Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: Да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит съгласно разпоредбите на чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС) или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор. 
7. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието: Икономика, счетоводство, финанси. 
8. Нормативен акт, в който са установени специфичните изисквания:  Закон за вътрешния одит в публичния сектор. 
9. Допълнителни умения и квалификации: 
• Компютърни умения. 
• Комуникационна компетентност. 
• Умение за работа в екип. 
• Дигитална компетентност. 
10. Минимален размер на основната заплата за длъжността:  680.00 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията. 
11. Брой работни места, за които се обявява конкурсът - 1. 
12. Начин на провеждане на конкурса: 
• По документи. 
• Събеседване с допуснатите кандидати. 
13. Необходими документи за кандидатстване: 
- Заявление за участие - свободен текст; 
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителна квалификация (при наличие на такава); 
- заверено копие от сертификат за одитор; 
- копие от документите, удостоверяващи професионалния опит; 
- автобиография европейски формат. 
14. Списък с материалите за подготовка на кандидатите: 
• Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; 
• Закон за публичните финанси; 
• Закон за вътрешния одит в публичния сектор; 
• Закон за обществените поръчки; 
• Закон за счетоводството; 
• Закон за местното самоуправление и местната администрация; 
• Закон за администрацията. 
15. Документите се подават лично от кандидата или чрез пълномощник в Център за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ) в сградата на Община Мездра на адрес: гр. Мездра, ул. „Христо Ботев“ №27 в едномесечен срок от обявяване на конкурса. Горепосочените документи могат да се подават по електронен път на адрес: [email protected], като в този случай те следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. 
16. Дата на обявяване на конкурса: 01.11.2021 г. 
17. Краен срок за подаване на документите: 16:30 ч. на 30.11.2021 г.
18. Длъжностната характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на заявлението в Център за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ) в сградата на Oбщина Мездра. 
19. Списъците на допуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Мездра, Раздел “Обяви”: https://www.mezdra.bg/?page_id=1313 
ИВАН АСПАРУХОВ, 
Кмет на община Мездра
 
02.11.2021, 10:09 часа
372 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha