Измамни схеми! Хората спряха да четат „Конкурент“, Гошо Синдика панически купува изкуствен трафик от фейсбук /доказателства/

Измамни схеми! Хората спряха да четат „Конкурент“, Гошо Синдика панически купува изкуствен трафик от фейсбук /доказателства/ Фалитът на врачанския всекидневник „Конкурент“ повлече крак и за ведомствения сайт, установи проверка на агенция BulNews.
Тоталната липса на интерес към вестника доведе и до сериозен спад на посещенията в електронния портал. Изданието агонизира близо 5 г., преди миналата година да фалира и да спре да излиза всеки ден по павилионите.
Тези дни в същото състояние е и сайтът на „Конкурент“, който изпадна в тотална забрава заради липсата на интерес към скучните новини в него.
Причината за пропадането на някогашното славно издание и неговия сайт е в начинът на работа на главния редактор Георги Александров, известен в обществото като Гошо Синдика. Дребничкият журналист успя да изгони всички от редакцията и така се стигна до момента, в който остана сам. В коридорите се мотае само рекламният агент Мариана Димитрова, която стои, тъй като има да взима отстъпки от свои сделки.
Останал сам като улично куче, Гошо Синдика започна да купува изкуствен трафик от фейсбук, за да може да залъгва аудиторията за броя на читателите си. Тази практика стана модерна в изданието през миналата година, но тогава се използваше по веднъж в месеца. През 2021 г. обаче Гошо Синдика полудя и започна да го прави всеки ден, а понякога и повече от веднъж за денонощието. 
Така вече редовно се подсилват новини, които често нямат нищо общо с Враца. В момента всеки може да види в сайта, че най-четените материали не са на „Конкурент“, но въпреки това е платено те да трупат трафик в брояча. Първият - „Осемте тийнейджъри от фаталната къща за гости издъхнали заради... ВИДЕО“, е за Босна и Херцеговина и е писан от колегите от „Фокус“, а вторият – „Криминалисти: Момчето влачило трупа на малкия Тома, после трило кръв с гъба и леген“, е на вестник „Телеграф“ /вижте схемата/.
Подсилването на чужди материали донякъде е логична стъпка, тъй като в самия „Конкурент“ журналистиката липсва. Наложената практика да се плаща на фейсбук да популяризира чужди текстове е най-яркото признание на Гошо Синдика за пълната му некадърност и тоталната липса на професионализъм в ръководените от него вестник и сайт. Вместо да се инвестират средства в заплати на журналисти, те се наливат във фейсбук, защото така е най-лесно да се манипулира аудиторията.
Вероятно мнозина биха се запитали защо го прави. Причината е само една – да помпа своя комплекс за значимост и да мами обществото. Хората обаче трябва да знаят, че когато се влиза от фейсбук, в който и да е сайт, то видима е само съответната публикация. Така ефектът от купения трафик е само за брояча на интернет портала, но не и за рекламодателите, тъй като техните банери и пиар материали не се виждат. На практика клиентите на който и да е сайт нямат полза от купен трафик, освен ако не е конкретно за тяхна поръчка.
В същото време останалите материали в сайта са четени по обидните 80-100 пъти, като при изключителни случаи достигат до 500. За да се разбере истината за популярността на електронния портал на фалиралия всекидневник е необходимо рекламодателите да разгледат колко пъти е прочетен всеки качен текст в него и така лъжата с купения изкуствен трафик бързо лъсва. Трагедията е пълна!
В този случай Гошо Синдика храни болното си его с безумни цифри в брояча, които единствено правят задаващата се смърт на „Конкурент“ по-поносима…
12.01.2021, 08:50 часа
1887 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha