"Строител-Криводол" ЕООД обяви 2 свободни работни места с добра заплата

"Строител-Криводол" ЕООД обяви 2 свободни работни места с добра заплата "Строител-Криводол" ЕООД е повече от 30 години на пазара. Основни сфери на дейност:
- строителство на благоустройствени обекти: пътища, свлачища, диги, мостове, водопроводи, канализации, площадни и тротоарни пространства, а също така и със строителство и ремонт на сгради – административни, промишлени и жилищни;
- международен и вътрешен транспорт;
- търговия на дребно с горива.
Във връзка с разширяване на дейността си, търсим да назначим:

1. Специалист човешки ресурси
Основни отговорности:
    Изготвяне на всички необходими документи, свързани с назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала;
    Издаване и оформяне на трудови книжки;
    Изготвяне, администриране и съхранение на трудовите досиета на служителите;
    Изготвяне и подаване в срок на всички необходими документи в НАП и други външни институции: уведомления, декларации, справки и др.; 
    Обработване на болнични листове, документи за отпуск и други; 
    Отчитане на сумирано изчисление на работното време;
    Обработване на трудовите възнаграждения, изготвяне на месечните ведомости и рекапитулации;
    Представляване на дружеството пред Инспекция по труда и други контролни органи, подготвяне на необходимите документи при проверка;
    Организиране и поддържане на необходимата документация, свързана със ЗБУТ и трудова медицина;
    Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността.

Изисквания:
    Висше икономическо образование с подходяща специалност;
    Минимум 2 години опит при отчитане на трудовите договори;
    Отлично познаване на законодателството и нормативните актове в областта на трудовото и осигурителното право;
    Компютърна грамотност – софтуер ТРЗ, MS Office;
    Организираност, бързина и внимание към детайлите;
    Аналитични умения;
    Конфиденциално отношение.

Ние предлагаме:
1.    Мотивиращо възнаграждение;
2.    Възможности за развитие;
3.    Работа с екип от професионалисти.

2. Началник склад
Основни отговорности:
    Координира, организира, контролира и документира цялостната дейност по доставките, правилното съхранение на СМЦ /стоково-материални ценности/ - строителни материали, ГСМ, резервни части и спомагателни материали за строителна техника и механизация, и тяхното изписване за производството;
    Координира, организира и документира цялостната дейност по правилното идентифициране/етикиране, съхранение и експедиция на готовата продукция;
    Изготвя периодични анализи на запасите от материали и готова продукция с цел оптимизиране на разходите;
    Следи, организира и провежда проверки по качеството на пристигналите суровини и материали, съгласно предявените изисквания и реализира дейностите при констатиране на несъответствие; 
    Спазва всички разпоредби на действащата ИСУ съгл. приложимите стандарти по ISO 9001:2015, 14001:2015 и 45001:2023;
    Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността.

Изисквания:
    Висше икономическо образование с подходяща специалност;
    Минимум 2 години опит като МОЛ – предимство опит в строително/производствено предприятие;
    Компютърна грамотност – складов софтуер, MS Office;
    Организираност, бързина и внимание към детайлите;
    Аналитични умения;
    Конфиденциално отношение.

Ние предлагаме:
1.    Мотивиращо възнаграждение;
2.    Възможности за развитие;
3.    Работа с екип от професионалисти.

За връзка: email: [email protected]; тел.: 0888 337 462

Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно ЗЗЛД. Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
06.10.2024, 08:40 часа
11517 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha