След фурора в Благоевград: DARA се среща със своите фенове и в Монтана

След фурора в Благоевград: DARA се среща със своите фенове и в Монтана След огромния интерес на феновете в Благоевград, DARA ще се срещне със своите привърженици и в Монтана. Срещата ще бъде на 23 октомври /четвъртък/ от 18.30 ч. в хипермаркета на Kaufland в града на бул. „Трети март“ 13. Поп идолът ще отдели специално внимание на всеки почитател за снимка и автограф, като ще покаже и чисто новия си албум ADHDARA, който излезе на пазара преди по-малко от месец.
Срещата е част от продължаващата вече втора година социална инициатива „Дари с DARA и Kaufland“, в рамките на която певицата представя всеки месец различен продукт от асортимента на Kaufland, а ритейлърът отделя средства за стипендии от тяхната продажба. Фокус на фен срещата в Монтана ще бъдат всички артикули от собствена марка на Kaufland за свежа риба и морски дарове K-Blue bay. От съвсем скоро в магазините на ритейлъра се предлага свежа риба във витрини на самообслужване, като продуктите, които са част от благотворителната кампания, ще бъдат обозначени със специален етикет. За всеки закупен артикул, Kaufland ще дари средства в подкрепа на отлични студенти и ученици, останали без един или двама родители.
„Рибата често присъства в менюто ми – тя е вкусна, полезна и зарежда тялото с енергия. Радвам се, че този месец именно тя е във фокуса на каузата ни с Kaufland, защото така можем да съчетаем нещо добро за нас с нещо добро за другите. Надявам се чрез инициативата ни да вдъхновим повече хора да се включат – понякога една малка покупка може да промени нечий живот.“, каза DARA, която бе избрана за БГ Изпълнителка на годината.

За Kaufland България: Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки.  Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от близо 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 69 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
 
21.10.2025, 12:18 часа
564 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha