Внимавайте в Билла Враца! Касиера удря в сметките, дублира покупки и връща по-малко ресто

Касиерка във врачанския магазин Билла удря в сметките клиентите на веригата, видя репортер на агенция BulNews.bg. Тази сутрин около 9.30 часа служителка с бадж с името на Стефка Методиева в рамките на минута неволно, нарочно или заради некадърност допусна съществени грешки при работата си с пари.
Касиерката първо върна 10 лв. по-малко на възрастна жена, която бе пазарувала заедно с внучето си. Като всеки дълго живял човек, клиентката на мига забеляза разликата и попита защо рестото е по-малко. Междувременно Методиева беше започнала да обслужва друг мъж от опашката и едва след като бабата остана на касата, тя с намръщена физиономия й върна още 10 лв. Още при обслужването на следващия клиент, касиерката отново допусна грешка и му маркира два пъти един и същ продукт. Мъжът плати изписаното на касовата бележка, но бързо се усети, че е излъган и повдигна въпроса как така в два поредни случая касиерката удря в парите клиентите на веригата.
Незабавно беше извикана управителката, която цинично оправда грешката в касовата бележка с обяснението, че надвзетите пари няма да влязат в джоба на касиерката, а по сметката на Билла, от което не стана ясно дали това е фирмена политика. За прибраните 10 лв. на възрастната жена, които на практика не влизат в касата на магазина, шефката гузно замълча. През цялото време хванатата в крачка касиерка нагло се опитваше да омаловажи двете си грешки. Притиснати от разликата между касовата бележка и закупения продукт, управителката върна на мъжа надвзетата сума.
Очевидно във врачанската Билла имат странно разбиране за коректно отношение с клиентите и е повече от належащо началниците в София да вземат спешни мерки да подобрят мениджмънта на хипермаркета, както и нови касиерки, които да не удрят в сметките все по-оределите им клиенти.
09.09.2018, 11:44 часа
20492
4