Над 15 000 клиента обслужи НАП - Монтана през първото полугодие

Над 15 000 клиента обслужи НАП - Монтана през първото полугодие Малко над 15 000 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през първите 6 месеца на годината.
4 700 са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус, а 3 600 - по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. За 1 530 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения",  за 1 100 - нужда от издаване на документ, за 760 - плащане с карта на задължения през ПОС терминал, а за 660 - необходимост от регистрация и промени в регистрацията. 1 170 са посетили офиса, за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, 530 - информация, 515 - за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 180 - за да вземат формуляри. 75 от клиентите през първото полугодие са били в неравностойно положение.
5 минути е било средното време за изчакване на клиент през първото полугодие, а 8 минути - за неговото обслужване. 
11.07.2020, 16:10 часа
666 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha