НАП-Монтана търси служител за работа в архив и почистване

НАП-Монтана търси служител за работа в архив и почистване Националната агенция за приходите в Монтана търси един служител по ПМС № 66/ 1996 г. за работа в архив и за почистване.
Конкурсът за свободното работно място ще се проведе на 2 етапа. Първият е подбор по документи, а допуснатите до втория етап кандидати ще преминат през интервю.
Кандидатите за обявената свободна позиция могат да подадат документи до 12 май вкл. в деловодството на агенцията в областния град или да ги изпратят на електронна поща [email protected] , като в този случай заявлението трябва да бъде подписано от кандидата с личен електронен подпис.
Какви умения е необходимо да имате или да развиете, за да сте част от екипа на НАП?
  • Бизнес информираност –  бизнес осведомеността показва, че се интересувате от организацията, от дейността ѝ, от организационната култура и климат, от имиджа ѝ в обществото, както и, че можете да бъдете в крак с промените. Експертизата и способността за разбиране и използване на най-новите инструменти за организиране, подготовка и анализ на информация е от приоритетно значение за Вас.
  • Общуване – като експерт в НАП, е необходимо да прилагате, тълкувате и обяснявате сложни разпоредби по начин, който и неспециалистите могат да разберат.
Етичното поведение насърчава доверие между приходната администрация, клиентите и другите заинтересовани страни. Изграждането на доверие изисква коректно отношение, взаимно уважение, мислене насочено към проектиране и предоставяне на разбираеми, достъпни и лесни услуги.
  • Управление на времето – умение да планирате, определяте приоритетни цели и задачи, да спазвате срокове, да поемате лична отговорност, да бъдете гъвкави и да спазвате установените норми.
  • Умения за работа в екип и решаване на проблеми – от Вас и Вашия екип ще зависи да намирате решения на различни казуси. Често ще се налага да проявявате иновативност и творчество, с акцент върху намирането на нови решения на сложни проблеми.
Като служител в НАП следва да сте фокусирани към детайлите и да обръщате внимание на голямата картина. Спазването на етичните норми спомага за изграждането на ефективна и прозрачна среда, като основополагащи ценности в НАП.
Кариерното развитие на служителите в НАП се реализира в две основни направления:
  • Хоризонтално –  предлага различни кариерни пътеки за разширяване рамките на изпълняваната длъжност с възлагането и/или поемането на допълнителни задължения и отговорности.
  • Вертикално –  реализира се чрез израстване в ранг, повишаване в по-горна длъжностна степен или заемане на по-висока длъжност
За развитието на капацитета на служителите и ръководителите в организацията са разработени и се прилагат различни програми за професионално и личностно развитие:
Управленска програма за оценка и развитие: 
  • Програма за новоназначени ръководители – предназначена за служители, назначени за първи път на ръководна длъжност
  • Програма за ръководители с опит /ПРО/- предназначена за ръководители, с опит над 2 години в НАП.
  • Програми за приемственост – съвременна управленска практика, насочена към осигуряване на заместници за ключовите позиции в организацията, както и към развитието на потенциала на служителите и задържането им в НАП.
11.05.2022, 10:19 часа
1723 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha