Областната администрация във Враца обяви свободно работно място, вижте какво е то

Областната администрация във Враца обяви свободно работно място, вижте какво е то Областна администрация – Враца обявява подбор за заемане на длъжността „Специалист“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ с области на дейност: управление на информацията, организация на представяне на администрацията, техническо и организационно обслужване.

Основни функции и отговорности:
Подпомага и осигурява дейността на служителите и ръководството на Областна администрация-Враца , участва в организирането на публични събития, изпълнява и други възложени задачи в областта си на дейност.

Изисквания за заемане на длъжността:
 - висше образование: българска филология, английска филология, публична администрация, бизнес администрация
- професионален опит – не по-малко от 1 година.

Необходими документи за кандидатстване:
- заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността;
- автобиография;
- копие от диплома за завършено образование;
- копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка).
Документите се подават до 18.08.2023 г. на адрес: гр. Враца, бул. „Демокрация“ № 1.
Списъците с допуснати до интервю кандидати и други съобщения във връзка с подбора ще бъдат обявявани на интернет страницата на Областна администрация-Враца.
09.08.2023, 08:50 часа
3762 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha