10 храни, които да ядем по време на махмурлук

10 храни, които да ядем по време на махмурлук Обикновено след твърде много питиета предишната вечер избираме мазна и солена храна, която да попие алкохола и да ни спаси от главоболие, гадене и стомашно разстройство, пише Delish.
Според регистрираните диетолози и специалисти по хранене обаче нездравословната храна с нищо не облекчава дискомфорта и само ще ни накара да се чувстваме още по-зле. Вместо това трябва да се насочим към  здравословни мазнини, въглехидрати и протеини с възможно най-малко мазнина.

Какво да не ядете, докато сте с махмурлук
Едно скорошно проучване установи, че след тежка вечер студентите желаят солени, мазни и като цяло гадни, напълно вредни за вас храни вместо това, което обикновено ядат.
"Мазните и мазни храни, противно на общоприетото схващане, могат да влошат махмурлука, вместо да го облекчат", казва Лорън Манакер, диетолог диетолог. "Тези храни могат да предизвикат стомашен дискомфорт и да засилят чувството на гадене".
Други храни, които според нея трябва да се избягват, са храни с високо съдържание на захар; кисели или пикантни храни, които могат да раздразнят стомаха; прекалено солени храни, които могат да доведат до по-голяма дехидратация; и, разбира се, повече алкохол.
24.06.2024, 15:16 часа
387 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha