Търсят началник сектор в полицията във Враца, вижте за какво ще следи

МВР обяви конкурс за началник сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ в дирекцията си във Враца, научи агенция BulNews.
Ето какви са задачите му, според длъжностната характеристика:
1. Планира, възлага, организира, управлява, контролира и координира дейността на сектора;
2. Изготвя планове и отчети за дейността на сектора;
3. Организира и координира разработването на планове за дейността на ОДМВР- Враца и отчитането на изпълнението им;
4. Организира събирането, систематизирането и обобщаването на информация от компетентност на ОДМВР - Враца;
5. Организира, координира и участва в изготвянето на проекти на административни актове и други документи за организиране и оптимизиране дейността на дирекцията;
6. Организира деловодното обслужване на ОДМВР - Враца;
7. Организира докладването на входяща и изходяща кореспонденция на директора на ОДМВР - Враца, като предлага мерки за изпълнение;
8. Организира и контролира спазването на сроковете за изпълнението на задачи, поставени от ръководството на ОДМВР - Враца;
9. Спазва изискванията за защита на класифицираната информация;
10. Координира дейността по осъществяване процесуално представителство на дирекцията и на директора на ОДМВР - Враца по граждански, административни и наказателни дела, пред другите юрисдикции, Прокуратурата на Република България, следствието, органите на централната и местната администрация;
11. Координира изготвянето на необходимите сведения, доказателства и други материали, необходими на юрисконсулта за осъществяване на процесуално представителство;
12. Координира дейността по: съгласуване на проекти на административни актове и на договори; въпроси относно предоставените за управление на ОДМВР - Враца имоти и вещи- държавна собственост; провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; жалбите против индивидуални административни актове за налагане на принудителни административни мерки;
13. Организира и контролира информационно-аналитичната дейност и планиране по събиране, обработване, систематизиране и анализиране на обща и специализирана информация по направление на дейност на ОДМВР-Враца;
14. Участва в дейността на работни групи и комисии;
15. Организира и координира изпълнението на задачи, свързани с изготвянето на обобщени становища и отговори по документи от името на ръководството на ОДМВР-Враца до други структури на МВР, органите на местна власт, юридически лица и граждани;
16. Организира и координира дейностите по приемането, регистрирането, обработването, изпращането по компетентност, проверките, контрола на сроковете и съхранението на получените сигнали, предложения, жалби и заявления, адресирани до ръководството на ОДМВР - Враца и обобщаването и анализирането на информацията за тях;
17. Организира и координира дейностите, свързани с изготвяне на щат, щатни промени и специфични длъжностни характеристики; контролира спазването на изискванията при прилагане на щата и длъжностните характеристики.
18. Организира и координира дейностите, свързани с подпомагане на ръководството на ОДМВР - Враца при планирането, подготовката и провеждането на конкурси, назначаване, преназначаване и прекратяване на служебни правоотношения, възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения;
19. Организира и координира дейностите, свързани с планиране, организиране, контрол и отчитане на професионалната подготовка на служителите;
20. Организира и координира дейността по формиране на допълнително възнаграждение за постигнати резултати в служебната дейност на служителите;
21. Организира и контролира дейностите по изготвяне на документи, събиране и обработване на информацията за състоянието на дисциплината и дисциплинарната практика;
22. Оказва методическа помощ на дисциплинарно наказващите органи при реализиране на дисциплинарна отговорност;
23. Осъществява контрол по съхраняването и ползването на ЛКД /служебни досиета и архивни ЛКД/ архивни служебни досиета на служителите;
24. Ръководи и контролира дейността по издаването, отчета, съхраняването на служебните карти, удостоверителни документи и карти за медицинско обслужване;
25. Организира и координира дейността в ОДМВР - Враца по линия на Учрежденския архив;
26. Контролира изпълнението на задачите от служителите на сектора;
27. При възникнали проблеми и пропуски в дейността на сектора, в рамките на предоставените правомощия взема решения или предлага мерки за отстраняването им;
28. Осъществява методическо ръководство, помощ и контрол в структурите на ОДМВР- Враца по направление на дейност;
29. Изпълнява и други задачи, възложени му от служебното ръководство, в рамките на неговата компетентност.
Мераклиите за поста трябва да имат висше образование и поне 3 години стаж.
Заплатата за поста варира между 1077 и 1900 лева.
Подборът ще се проведе на няколко етапа – по документи, тест и интервю, а срокът за кандидатстване е 8 май, включително.
05.05.2025, 16:38 часа
1607
2