„Еконт“ продължават да се дънят: Връщат пратките на врачани към подателите, без да правят опит за доставка /доказателства/

„Еконт“ продължават да се дънят: Връщат пратките на врачани към подателите, без да правят опит за доставка /доказателства/ Издънките на „Еконт“ във Враца не спират, даже напротив – множат се, научи BulNews.
Вместо управителите на офисите в града под Околчица да търсят варианти, за да доставят навреме пратките на своите клиенти, става точно обратното – част от тях изобщо не биват разнесени по адреси.
Припомняме, че преди около месец ГДБОП разби престъпна група във Враца и Монтана, разпространяваща вейпове с канабис из цялата страна. 

Удар! ГДБОП разби престъпна група от Враца и Монтана, пращала вейпове с канабис из цялата страна /снимки/

Малко след това се оказа, че наркотиците са доставяни с помощта на куриери. 

Сензационни разкрития за разбитата от ГДБОП престъпна група във Враца и Монтана: Ползвали уязвими лица и куриерски служители

По същото време из цяла Враца започнаха масови оплаквания от клиенти на „Еконт“. Хората не спираха да се ядосват със забавените пратки, като някои дори и не стигаха до потенциалните си собственици. 
Тогава в областния център упорито се говореше, че една от причините за това е именно акцията на „маскираните“, след която в „Еконт“ е направена масова чистка. Според врачани, потърсили обяснение от служителите в местните клонове обаче, причината за забавянето е именно липсата на куриери, които, по тяхна информация, много от колегите им са напуснали в последно време, но без да има общо с пресечения трафик на вейп устройства с наркотици.

Само в BulNews: Акция на ГДБОП остави „Еконт“ без куриери във Враца, пратките се бавят

Изглежда обаче, че и към днешна дата – месец по-късно, проблемите с куриерската фирма във Враца нямат тенденция да намаляват, а се случва обратното – издънките стават все повече, за сметка на клиентите, които пък започват да намаляват.
Поредно доказателство за това са няколко случая, за които беше сигнализирано отново в редакцията ни. Клиенти на „Еконт“ се оплакаха пред наш репортер, че все още имат главоболия, когато става дума за получаването на пратка от тях. Оказва се, че нещата, изпращани до адрес, продължават да се бавят, като вече расте броят и на такива, които пък изобщо не биват доставени, ако ще и със закъснение да е.
Наша редовна читателка – М.Д. си поръчала рокля от сайт за дрехи на 19 ноември. Според условията на фирмата, както и предвид предишни поръчки от там, доставката трябвало да се извърши в рамките на максимум 5 работни дни. За съжаление обаче жената така и не получила поръчаното и до днес. 
В същото време, справка в приложението на сайта, от който е направена поръчката на роклята, показвала, че пратката се „придвижва“ към нея и скоро ще бъде доставена. Минали 2 седмици от пускането на поръчката и загубила търпение и всякакво разбиране към проблемите, които в момента „Еконт“-Враца имат, жената решила да позвъни в куриерската фирма, за да разбере какво се случва с толкова чаканата от нея рокля. От там, очаквано, не вдигнали. Решена да разбере какво се случва, врачанката се свързала и с отдела за обслужване на клиенти на сайта, от който била поръчала празничния тоалет.
„Реших, че може да е станало объркване от самия сайт и недоразумението да не идва от куриерите, макар че никога не съм имала проблеми с тях, като дори имах потвърждение на имейла, че роклята е изпратена“, споделя пред екипа ни вбесената жена.
При разговора било изяснено, че поръчката е била приета веднага на 19 ноември, като на 25-и вече е била във Враца. Момичето в слушалката пояснило на врачанката, че според системата, куриер на „Еконт“ е върнал обратно към подателя въпросната пратка в 16.03 часа на 13 декември /което е почти месец по-късно/.
Отговорът на служителката вбесило допълнително жената, тъй като клиентката е категорична, че няма нито СМС, нито позвъняване от куриер на „Еконт“ на въпросния 13 декември. Освен това през целия ден жената била у дома и никой не е доставял каквото и да е на адреса ѝ, камо ли тя да го е върнала.
След като М.Д. изяснила ситуацията със сайта, от който пазарувала, опитала пак да се свърже със служител на „Еконт“, но отново никой не отговорил на обаждането ѝ.
Това е само един от безбройните такива случки от месец насам във Враца. Изглежда, че вече провалената куриерска фирма остава с още един клиент по-малко, като по-всичко личи, че бройката им има тенденцията да се множи със скоростта на светлината.
Междувременно бърза справка на BulNews сочи, че масово врачани се отказват от услугите на „Еконт“ при поръчките, които правят. Всичко това е катастрофално за всяка подобна фирма, особено пък сега - покрай коледно-новогодишните празници, когато би следвало куриерските офиси да се пръскат по шевовете. Изглежда обаче управителите на „Еконт“-Враца не ги вълнува особено как се справят техните служители, което пък неминуемо съвсем скоро, най-вероятно, ще се отрази и на тях. Предстои да видим…
19.12.2025, 15:26 часа
3239 4
Коментари

Клиент

19.12.2025, 17:56 часа
Аз години наред нямам проблем с Еконт. Плащам при доставка и в офис.

логистика

19.12.2025, 16:37 часа
дам не е тайна че там става сериозен трафик на такива неща.Някой направиха долволно пачки покрай тях

еконта 2

19.12.2025, 16:35 часа
Пратката ми беше предплатена, всеки ден им звъня и ги питам кога ще върнат пратката на изпращача, за да си взема парите обратно, от еконта всеки ден ме лъжеха, че ще я изпратят. Накрая след близо 2 седмици я върнаха - нито извинение, нито компенсация

тия са трагедия

19.12.2025, 16:33 часа
5
2
Имах платена практа, тия ми казаха че ще ми го доставят другия месец. Казвам им да отида да я взема от офис - не можело - в склада е. Купих същата техника, доставиха ми я за 2 дни - спиди, еконта ги чаках над 1 седмица да върнат пратката.
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha