Редовен читател на tribali.info изпрати за рубриката „Ти, репортерът“ снимки и информация за поредното нагло манипулиране и лъгане на потребителите от страна на „Пени Маркет България“.
Случката станала през ноември миналата година. Врачанин, който бил на гости в столицата, решил да напазарува някои хранителни продукти за трапезата, като благодарност на гостоприемните си приятели. Мъжът, чието име ще запазим в тайна, отишъл в „Пени Маркет“ на улица „Динко Илиев“ в столицата. Клиентът предварително бил разгледал брошурата на хипермаркета и набелязал някои неща, които искал да вземе изгодно. Врачанинът купил на промоция и сирене, но се оказало, че платил за него съвсем различна от посочената в брошурата цена. След като излязъл от магазина и вече бил платил покупките, той видял, че цената на сиренето съвсем не е промоционална. Тогава мъжът се обърнал към контролните органи и комисията за защита на потребителите, който направили проверка и установили нарушението.
За да не попада под ударите на закона, от „Пени Маркет“ казали на инспекторите от комисията за защита на потребителите, че в знак на извинение предлагат на врачанина 1 килограм бяло българско сирене по негов избор. След като получил резултатите от контролните органи във връзка с жалбата си той останал втрещен. Решил да ни пише след като видял серията ни от репортажи, които разобличават практиките на хипермаркета.
В момента комисия разглежда жалбата на врачанина, който е изразил съмнение, че хипермаркетът използва заблуждаваща търговска практика с неспазване на обявени в брошурата промоции. Предстои комисия да реши има ли необходимост от прилагане на разпоредбите за „Нелоялни търговски практики“.
Очаквайте още впечатляващи разкрития за нелоялната практика на големите търговски вериги в страната ни! Очакваме да сигнализирате за нередности в рубриката ни „Ти, репортерът!“ и да не оставате безучастни!