Търсят експерт в помощ на общинския съвет във Враца, дават добра заплата

Търсят експерт в помощ на общинския съвет във Враца, дават добра заплата Община Враца обяви конкурс за главен експерт, научи агенция BulNews. Вакантната позиция е в звено „Административно обслужване на Общински съвет“.
Главната задача на бъдещия служител е да подпомага работата съветниците. Той технически обезпечава заседанията на местния парламент, координира дейността на постоянните комисии, следи кореспонденцията и изготвя протоколи и проекти за решения. Той трябва също така да снабдява общинските съветници с необходимите за работата им материали. 
Изискваната минимална степен на завършено образование за поста е бакалавър, като с предимство са завършилите право, които имат придобита юридическа правоспособност. 
Мераклиите за поста трябва да имат познания в областта на местното самоуправление и местната администрация и да притежават редица компетенции, сред които аналитична, комуникативна, дигитална и др. 
Необходими са и две години професионален опит. 
Заплатата на бъдещия главен експерт стартира от 1077 и може да достигне 2800 лв, в зависимост от квалификацията и професионалния опит на спечелилия кандидат. 
Подборът ще се проведе на няколко етапа – по документи, тест и интервю, а крайният срок е 2 юни. 
 
28.05.2025, 08:30 часа
1702 0
Остави коментар
Внимание! Сайтът не носи отговорност за съдържанието на коментарите.
capctha