Община Мизия си търси компютърен специалист

Общинска администрация Мизия обявява подбор за длъжността "Специалист „Мрежова и информационна сигурност“. Бъдешият служител ръководи дейностите, свързани с постигане на високо ниво на мрежова и информационна сигурност. Областта му на дейност са компютърни и автоматизирани системи за извършване на административна дейност.
Основни задължения:
- Участва в изготвянето, поддържането и развитието на политиките за мрежова и информационна сигурност и документираната информация;
- Консултира ръководството на Общината във връзка с информационната сигурност; периодично (не по-малко от веднъж в годината) изготвя доклади за състоянието на мрежовата и информационната сигурност и ги представя на ръководството;
- Координира обученията, свързани с мрежовата и информационната сигурност;
- Поддържа връзки с други администрации, организации и експерти, работещи в областта на информационната сигурност;
- Следи за акуратното водене на регистъра на инцидентите и организира анализ на инцидентите с мрежовата и информационната сигурност, за откриване на причините за тях и предприемане на мерки за отстраняването им;
- Извършва дейности, свързани с отстраняването на софтуерни проблеми, възникнали при експлоатация на програмни продукти.
- Въвеждане на защита срещу неправомерно ползване на програмния продукт;
- Изпълнение на всички процедури и инструкции, свързани с поддръжката на съществуващи продукти;
-Съдейства за въвеждането на електронни административни услуги и електронно управление на местно ниво.
Изисквания към кандидатите:
- Образование: Средно
Професионално направление: „Компютърна техника и технологии“, „ Компютърни мрежи“.
- Професионален опит и владеене на чужд език – препоръчително.
- Умения за работа в екип и динамична среда;
- Професионална и комуникативна компетентност;
- Висока лична и професионална отговорност.
- Да познава законодателството на РБ и в конкретност законите, с които работи: ЗЕУ, ЗЗЛД, ЗМСМА; Закон за киберсигурност;
- Умения за работа с операционни системи и програмни продукти
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в подбор / свободна форма/;
- Автобиография /CV/;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документ за завършено средно образование;
- Копие на документи, удостоверяващи професионалния опит;
- Декларация за съгласие за обработка на лични данни – по образец;
- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Срок и място на подаване на документите:
Документите се подават в община Мизия, ул. „ Г. Димитров“ 25-27, Център за административно обслужване или по е-mail: о
[email protected],
[email protected]
Срок от 01.06.2025 г. до 30.06.2025 г.
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по документи;
- Провеждане на интервю.
03.06.2025, 12:54 часа
237
0